Lignavita voor vegetariërs?

Natuurlijk kan dat! Bij Lignavita zijn de producten al heel ‘veggie’. Bijvoorbeeld chili con carne met vegetarisch vlees, of pasta carbonara ook met een vleesvervanger. Vegetariër zijn biedt veel voordelen; het is goed voor het milieu; het is goed voor de diertjes; en nu ook nog eens gezond te combineren met het Lignavita dieet?!

Zoals vrijwel bekend, is Lignavita een dieet gebaseerd op eiwitten, proteïnen. Als men geen vlees of vis eet, kan met perfect een andere eiwitbron vinden. En juist omdat onze producten van Lignavita boordevol eiwitten zitten, is het perfect mogelijk om vlees en vis te skippen.

Het grootste gedeelte van het Lignavita assortiment is vrij van dierlijke producten. Daarom leek het ons leuk om voor jullie per eetmoment van de dag, een aantal suggesties te geven om een heerlijke vegetarische Lignavita maaltijd op tafel te toveren.

Ontbijt:

  • -Pannenkoek banaan-chocolade
  • -Lignavita brood met chocopasta van Lignavita
  • -Lignavita omelet met fijne kruiden of baconsmaak (spinazie of andere verse groenten zelf toe te voegen)
  • -Muesli rode vruchten in combinatie met Griekse yoghurt zonder suiker

Tussendoor:

  • -Lignavita shake (vanille, chocolade, banaan, aardbei,…)
  • -Smoothie cassis-cranberry-bosbes
  • -Cracottes van Lignavita met zelfgemaakt groentenspread of eiersalade
  • -Bakje rauwkost (kersttomaat, wortel, paprika, komkommer) met hummus

Lunch:

  • -Lignavita soep (champignon, tomaten, groenten of erwten) of verse soep boordevol groentjes
  • -Salade met tomaatjes, komkommer, gegrilde courgette en fetakaas (Lignavita dressing evt.)
  • -Ei-spinazie muffins
  • -Lignavita crackers met avocado, tomaatjes en geitenkaas en gebakken appel

Tussendoor:

  • Lignavita reep (Cranberry-granaatappel of Chocolade nootjes of Appel-yoghurt)
  • -Rijstpap of pudding van Lignavita
  • -SUPPLUS cappuccino shake

Diner:

  • -Lite noodles en Lite Woksaus Gele Curry met tofu en verse groentjes
  • -Lignavita aardappelpurree in een ovenschotel met bloemkool en broccoli
  • -Verse maaltijdsoep met volkoren toast
  • -Gevulde portobello met Lignavita rijst of risotto
  • -Bloemkoolrijst met diverse groentjes en tahou
  • -Herfstsalade met pompoen, rode biet en feta
  • -Auberginepizzaatjes met tomaat en mozzarella